- درگاه ایرانکد (1387)، مطالب قرار داده شده در قسمت «درباره سیستم»، (سایت ملی اطلاعرسانی کالاها و خدمات ایران در نشانی: www.irancode.ir).
- حافظ نیا، محمدرضا (1387)؛ مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی ؛ تهران: سمت.
- دهدشتی شاهرخ، زهره و ماندنی تونکه نژاد (1385) «نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند»؛ فصلنامه مطالعات مدیریت؛ شماره51، پاییز 85 ص 21.
- عباسی رائی، علی و عیسی نخعی کمال آبادی (1387)؛ نقش سیستم های طبقه بندی و کدگذاری کالا در یکپارچگی زنجیره تامین و ضرورت استفاده از یک سیستم جامع طبقه بندی و کدگذاری؛ تهران: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، پژوهشنامه بازرگانی، فصلنامه شماره 48، ص ص 163-133.
- قربانیزاده، وجهالله (1388) «راهنمای نوشتن مقاله علمی پژوهشی»؛ تقریرات درس روش تحقیق پیشرفته؛ تهران: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی.
- لطیف، بیژن، نیالا سابقی ساروئی (1385) «عوامل تاثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری سیستمهای بازاریابی الکترونیکی»؛ فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین؛ شماره 5، تابستان 85، صص 49-24.
- موحدی، مسعود و مسعود عابسی (1382)؛ «بررسی و اصلاح مدل پذیرش تکنولوژی(TAM) با توجه به شرایط ایران»، تهران: کنفرانس بین المللی مدیریت.
- هومن، حیدرعلی (1387)؛ مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل؛ تهران: سمت.
- Ajzen, I. (1991) "The Theory of Planed Behavior"; Organizational behavior & Human Decision Processes; vol. 50, No: 2, pp: 179-212.
- Ajzen, I., Fishbein, M. (1980); Understanding Attitudes and Predicting Social Behavior, Prentice-Hall.
- Bentler, P. & D. Bonett (1980)" Significance tests and goodness-of-fit in the analysis of covariance structures" ;Psychological Bulletin; 88, 588-606.
- Cabrera, A., Cabrera, E.F., and Barajas, S. (2001). "The Key Role of Organizational Culture in a Multi–System View of Technology–Driven Change"; International Journal of Information Management; 21, No: 245-261.
- Davis, FD, Bagozzi, RP & Warshaw, PR (1989) "User acceptance of computer technology: a comparison of two theoretical models"; Management Science; vol. 35, no. 8, pp. 982-1003, viewed 7 June 2004.
- Dillon, A. – Morris, M. G. (1996) "User Acceptance of Information technology: Theories and models"; Journal of American Society for Information Science; Vol. 31, No: 3-33.
- ECR Europe, (1996) "efficient replenishment and EDI"; Introducing efficient replenishment; VOL1: p:3, available in: http://www.ecrnet.org/;.
- Fishbein, M & Ajzen, I, (1975); Belief, attitude, intention, and behavior: an introduction to theory and research, Addison-Wesley series in social psychology; Addison-Wesley Pub. Co., Reading, Mass.
- Lee, Y., Kozar, K.A., Larsen, K.R.T. (2003) "the Technology Acceptance Model: Past, Present, And Future" ;Communications of the Association for Information Systems; Vol. 12, NO: 752-780.
- Reetta Raitoharju (2007); Information Technology Acceptance in the Finish Social and Healthcare Sector: Exploring The Effect Of Cultural Factors; Publication of Turku School of Economics.
- Rogers, E.M. (1995) ; Diffusion of Innovations; The Free Press, New York.
- Straub, D., Keil,M.,and Brenner,W. (1997),“Testing the Technology Acceptance Model Across Cultures: A Three Country Study”; Information & Management; 33,pp.1-11.
- Venkatesh, V & Morris, MG (2000), 'Why don't men ever stop to ask for directions? Gender, social influence and their role in technology acceptance and usage behavior', MIS Quarterly; vol. 24, no. 1, pp. 115-39.
- Venkatesh, V, Morris, MG, Davis, GB & Davis, FD (2003), 'User acceptance of Information Technology: toward a unified view', ;MIS Quarterly; vol. 27, no. 3, pp. 425-78.
- Venkatesh, V., and Davis, F.D. (2000) "A Theoretical Extension of the Technology Acceptance Model: Four Longitudinal Field Studies"; Management Science; (46:2) 2000, pp 186-204.
|