رحیمی اقدم, صمد, فضل زاده, علیرضا, ابراهیمی اقدم, نوشین. (1399). تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 117-146. doi: 10.22054/IMS.2020.45974.1580
صمد رحیمی اقدم; علیرضا فضل زاده; نوشین ابراهیمی اقدم. "تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1399, 117-146. doi: 10.22054/IMS.2020.45974.1580
رحیمی اقدم, صمد, فضل زاده, علیرضا, ابراهیمی اقدم, نوشین. (1399). 'تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 117-146. doi: 10.22054/IMS.2020.45974.1580
رحیمی اقدم, صمد, فضل زاده, علیرضا, ابراهیمی اقدم, نوشین. تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(32): 117-146. doi: 10.22054/IMS.2020.45974.1580


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login