1.

تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار

صفحه 5-26
عبدالحسین نیسی؛ پویا پور مقدسیان

2.

پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی

صفحه 27-64
حامد حیدری؛ مرتضی موسی‌خانی؛ محمود البرزی؛ علی دیواندری؛ رضا رادفر

3.

ارائه چارچوبی برای کاربست مدیریت دانش کارکنان در حال خروج از خدمت در بانک انصار

صفحه 65-88
ابوالفضل خسروی؛ محمد سوری؛ محمد عربی

4.

مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی

صفحه 89-116
نسترن افشم؛ علی مبینی دهکردی؛ جهانگیر یدالهی فارسی

5.

تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین

صفحه 117-146
صمد رحیمی اقدم؛ علیرضا فضل زاده؛ نوشین ابراهیمی اقدم

6.

اثربخشی امنیت سیستم‌های اطلاعاتی، ناشی از تأثیر ابعاد تئوری نهادی بر رفتار سازمانی کارکنان

صفحه 147-180
سید امین حسینی سنو؛ نگار ;کد خدا

7.

تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا

صفحه 181-210
فاطمه عباسی؛ آمنه خدیور؛ محسن یزدی نژاد

8.

اثرگذاری قابلیت‌های پویا بر کارآفرینی شرکتی در صنعت ارتباطات

صفحه 211-238
جمال‏الدین ابراهیمی؛ محمد عزیزی؛ کتایون پور مهدی

9.

شناسایی مؤلفه‌های هوشمندسازی صنعت گردشگری در ایران

صفحه 239-272
فرنوش زنگوئی؛ زهرا خرازی محمدوندی آذر؛ جمشید صالحی صدقیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login