عباسی, فاطمه, خدیور, آمنه, یزدی نژاد, محسن. (1399). تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 181-210. doi: 10.22054/IMS.2020.46286.1585
فاطمه عباسی; آمنه خدیور; محسن یزدی نژاد. "تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1399, 181-210. doi: 10.22054/IMS.2020.46286.1585
عباسی, فاطمه, خدیور, آمنه, یزدی نژاد, محسن. (1399). 'تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 181-210. doi: 10.22054/IMS.2020.46286.1585
عباسی, فاطمه, خدیور, آمنه, یزدی نژاد, محسن. تحلیل ادراکات کاربران درباره خرید تلفن همراه در سایت دیجی کالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(32): 181-210. doi: 10.22054/IMS.2020.46286.1585


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login