نیسی, عبدالحسین, پور مقدسیان, پویا. (1399). تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 5-26. doi: 10.22054/IMS.2020.41777.1508
عبدالحسین نیسی; پویا پور مقدسیان. "تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1399, 5-26. doi: 10.22054/IMS.2020.41777.1508
نیسی, عبدالحسین, پور مقدسیان, پویا. (1399). 'تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 5-26. doi: 10.22054/IMS.2020.41777.1508
نیسی, عبدالحسین, پور مقدسیان, پویا. تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(32): 5-26. doi: 10.22054/IMS.2020.41777.1508


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login