- حسینی، سیدیعقوب.(1382).آمار ناپارامتریک :روش تحقیق و نرم افزار آماری SPSS، تهران انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- سکاران، اوما.(1381).روشهای تحقیق در مدیریت، ترجمه صایبی محمد، شیرازی محمود،انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی،1381 ص 145
- صنایعی،علی.(1383). تجارتالکترونیکیدرهزارهسوم، چاپدومانتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان.
- ملکی نژاد، امیر.(1385). تحلیلی بر نقش صنایع کوچک و متوسط در توسعه اقتصادی، فصلنامه راهبرد یاس، شماره 8، زمستان 1385،ص141 .
- نیلی مسعود، درگاهی حسن، صدیقی کورس، طبیبیان محمد، کلانترنیا سعید، کیمرام فرید، مدرسعبدالحمید، نجمی منوچهر.(1382). خلاصه مطالعات طرح استراتژی توسعه صنعتی کشور، تهران،انتشارات علمی دانشگاه صنعتی شریف.
- مومنی، علیرضا.(1386).تحلیل های آماری با استفاده ازSpss، انتشارات کتاب نو.
- Andersen Consulting (1999), ”eEurope take off”, available t:www.ac.com/ecommerce/ecom-efuture.html.
- Bellman, R., Zadeh, L..,(1970).,” Decision making in a fuzzy environment”., Management Science, 17: 141–164.
- Ghobadian, A.and D.Gallear (1997)., "TQM and Organisation size." InternationaJournal of Operations & Production Management 17(2): 121-163.
- Hadjimanolis A.,( 1999)., “Barriers to Innovation for SMEs in a Small Less Developed Country (Cyprus)”, Technovation, vol. 19, no. 9, , pp.561-570.
- Henari, T.F, Mahboob, R. (2008), “E-commerce inBahrain: the Non-technical Limitations”, Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues, Vol.1, pp. 213-220.
- Kapurubandara .M and R. Lawson,( 2006)., “Barriers to Adopting ICT and Ecommerce with SMEs in Developing Countries: An Exploratory Study in Sri Lanka”, CollECTeR, Adelaide,.
- Koushik, S. & Joodi, P. (2000). “E-business architecture design issues”, IT Professionals,pp. 38-43.
- Lal, K., (2000), “The Determinants of the Adoption of Information Technology: A case study of the Indian Garments Industry”, In Matti phojola(ed) information Technology, productivity, and economic growth: international edvidence and implications for economic development, Oxford: Oxford University Press, pp. 149-174.
- Monczka, R. Trecha, S..,(1988).,” Cost-based supplier performance evaluation”., Journal of Purchasing and Materials Management, 24: 2–7.
- Quach, D., (2002), “Technology dissemination and economic growth: some lessons for the new economy”, in technology and the new economy, ed. Chong-En bai and Chi-Wa Yuen Cambridge: MIT Press chapter 3, pp. 95-156.
- Rashid M. A. ,. Al-Qirim N. A (2001),” E-Commerce Technology AdoptionFramework by New Zealand Small to Medium Size Enterprises”, Res. Lett. Inf. Math. Sci, 2, 63-70Available online at http://www.massey.ac.nz/wwiims/~rlims
- Sawhney M,and Zabin J., (2001).,”The Seven Steps to Nirvana: StrategicInsights into E-Business Transformation”, New York: McGraw-Hill.
- Selim .H., (2004).,“Critical Factors Classification for Firm Adoption of ECommerce”15th Annual IRMA International, New Orleans, USA, pp. 698-700.
- 20-Thong J.Y.L.,( 2001)., "Resource Constraints and Information SystemsImplementation in Singaporean Small Businesses," Omega the International Journal of Management Science, vol. 29, no. 2, pp.143-156.
- Turban, E; Kelly R. R; Potter R. E., (2005).,“Introduction to Information Technology”.,USA. Udo, G. & Marquis, G. (2000). Effective commercial web site design: an empiricalstudy. Proceedings of the 2000 IEEE Engineering Management Society, pp. 313-318.
- Yamaguchi ,G. Li, D., Nagai M..,(2007).,“A grey based decision making approach to the supplier selection problem”., Mathematical and Computer Modelling, 36: 573–581.
- Zhu.K, Kraemer.K, X U.S (2002) “A Cross-Country study of ElectronicBusiness Adoption Using the Technology-Organization- Environment Framework” proceedings of 32th International conference on Information systems, pp 337- 348.
|