- الهه سروش، محمود رضا هاشمی، "پیشنهاد یک پروتکل پرداخت امن برای دستگاههای تلفن همراه"، سومین کنفرانس انجمن رمز ایران، تهران، 1384.
- داود وحدت، سمانه گرجی، عباس خدابخش، "نوآوری دراستفاده ازموبایل برای پرداخت هزینه بلیط: راه کاری مناسب برای اصلاح الگوی مصرف در خدمات شهری"، همایش مدیریت تکنولوژی ونوآوری، تهران، 1388.
- محمدشیرعلی شهرضا، "ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه درمحدودهی بانک"، اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران، 1384.
- D. Hand, H. Mannila, and P. Smyth, “Principles of Data Mining”, MIT Press, Cambridge, MA, 2010.
- E. Alpaydin (2004).Introduction to Machine Learning, The MIT Press.
- K. Pousttchi, “Conditions for acceptance and usage of mobile payment procedures”, the 2th International Conference on Mobile Business, 2003, Pp 201-210.
- K., Pousttchi, K. Wiedemann, “Security Issues in Mobile Payment from the Customer Viewpoint, the 14th European Conference on Information Systems (ECIS 2006).
- M. staedt, R. A., Grossbart, S. L., Curtis, and Devere, S. P, “Optimal stimulation Level and the adoption decision process”, Journal of Consumer Research 3, 1976, Pp 84–94.
- M. Rad , H. A Seifi, “The study on the rate of Moraxella bovis infection in IBK infected calves (The study on the rate of Moraxella bovis infection in IBK infected calves)”, Proceedings of the 22th European Conference on data mining, 2009, Pp 07-23.
- ]N. Asokan, P.A. Janson, M. Steiner, M. Waidner, “The state of art in the electronic payment systems”, Journal Computer 30 (9), 1997, Pp 28–35.
- N Guangli, C Yibing, Z Lingling, G.Yuhong,” Credit card customer analysis based on panel data clustering”, International Conference on Computational Science, ICCS 2010, 248–254.
- S. Ram, J.N. Sheth, “Consumer resistance to innovations: the marketing problem and its solutions, Journal of Consumer Marketing”, 1989, Pp 98-109
- T. Dahlberg, N. Mallat, “Mobile payment service development managerial implications of consumer value perceptions”, the 3th International conference on computer technology,2002.
- T. Laukkanen, T. Kantanen, “Consumer value segments in Mobile Bill paying, the 3th International Conference on Information Technology: New Generations (ITNG’06) IEEE, 2006.
- Weka. (n.d.). Retrieved from http://www.cs.waikato.ac.nz/ml/weka/
- الهه سروش، محمود رضا هاشمی، "پیشنهاد یک پروتکل پرداخت امن برای دستگاههای تلفن همراه"، سومین کنفرانس انجمن رمز ایران، تهران، 1384.
- داود وحدت، سمانه گرجی، عباس خدابخش، "نوآوری دراستفاده ازموبایل برای پرداخت هزینه بلیط: راه کاری مناسب برای اصلاح الگوی مصرف در خدمات شهری"، همایش مدیریت تکنولوژی ونوآوری، تهران، 1388.
- محمدشیرعلی شهرضا، "ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه درمحدودهی بانک"، اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران، 1384.
- D. Hand, H. Mannila, and P. Smyth, “Principles of Data Mining”, MIT Press, Cambridge, MA, 2010.
- E. Alpaydin (2004).Introduction to Machine Learning, The MIT Press.
- K. Pousttchi, “Conditions for acceptance and usage of mobile payment procedures”, the 2th International Conference on Mobile Business, 2003, Pp 201-210.
- K., Pousttchi, K. Wiedemann, “Security Issues in Mobile Payment from the Customer Viewpoint, the 14th European Conference on Information Systems (ECIS 2006).
- M. staedt, R. A., Grossbart, S. L., Curtis, and Devere, S. P, “Optimal stimulation Level and the adoption decision process”, Journal of Consumer Research 3, 1976, Pp 84–94.
- M. Rad , H. A Seifi, “The study on the rate of Moraxella bovis infection in IBK infected calves (The study on the rate of Moraxella bovis infection in IBK infected calves)”, Proceedings of the 22th European Conference on data mining, 2009, Pp 07-23.
- ]N. Asokan, P.A. Janson, M. Steiner, M. Waidner, “The state of art in the electronic payment systems”, Journal Computer 30 (9), 1997, Pp 28–35.
- N Guangli, C Yibing, Z Lingling, G.Yuhong,” Credit card customer analysis based on panel data clustering”, International Conference on Computational Science, ICCS 2010, 248–254.
- S. Ram, J.N. Sheth, “Consumer resistance to innovations: the marketing problem and its solutions, Journal of Consumer Marketing”, 1989, Pp 98-109
- T. Dahlberg, N. Mallat, “Mobile payment service development managerial implications of consumer value perceptions”, the 3th International conference on computer technology,2002.
- T. Laukkanen, T. Kantanen, “Consumer value segments in Mobile Bill paying, the 3th International Conference on Information Technology: New Generations (ITNG’06) IEEE, 2006.
- Weka. (n.d.). Retrieved from http://www.cs.waikato.ac.nz/ml/weka/
|