Haghani, Mastaneh. (1399). The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477
Mastaneh Haghani. "The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1399, 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477
Haghani, Mastaneh. (1399). 'The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477
Haghani, Mastaneh. The Influence of Learning Styles and Input Modalities on the Simultaneous Attention to Form and Meaning. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(1): 213-243. doi: 10.22054/ilt.2020.51000.477


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login