دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,118
تعداد مشاهده مقاله55,900,570
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,004,739
Malmir, Ali. (1399). The Effect of Interactionist vs. Interventionist Models of Dynamic Assessment on L2 Learners’ Pragmatic Comprehension Accuracy and Speed. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 279-320. doi: 10.22054/ilt.2020.53398.515
Ali Malmir. "The Effect of Interactionist vs. Interventionist Models of Dynamic Assessment on L2 Learners’ Pragmatic Comprehension Accuracy and Speed". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1399, 279-320. doi: 10.22054/ilt.2020.53398.515
Malmir, Ali. (1399). 'The Effect of Interactionist vs. Interventionist Models of Dynamic Assessment on L2 Learners’ Pragmatic Comprehension Accuracy and Speed', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 279-320. doi: 10.22054/ilt.2020.53398.515
Malmir, Ali. The Effect of Interactionist vs. Interventionist Models of Dynamic Assessment on L2 Learners’ Pragmatic Comprehension Accuracy and Speed. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(1): 279-320. doi: 10.22054/ilt.2020.53398.515


login