- ادیبان، مهدی و کیا، علیاصغر. (1398). تأثیر روزنامهنگاری همراه بر افزایش قدرت افکار عمومی، بررسی انعکاس خبری انفجار داتا دربار در پاکستان. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال پنجم، شماره 17: 197-230.
- ارونسون، الیوت. (1382) روانشناسی اجتماعی. ترجمه: دکتر حسین شکرکن، تاریخ کتاب اصلی 1999. انتشارات رشد، ویرایش هشتم.
- ایزدی، بهراد؛ قائدی، علی؛ قاسمی سیانی، مجتبی؛ حیدری توپکانلو، محسن. (1398). تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال پنجم، شماره 17: 173-196.
- بلالی، اسماعیل؛ پاکسرشت، سلیمان و رشیدی، فرهاد.. (1395). ارتباط ساختار گروه با تعارضهای درون آن در گروههای آموزشی دانشگاهی. مجلة علوم اجتماعی دانشکدة ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، دوره 13، شماره 1: 1-25.
- کریمی، یوسف. (1387). روانشناسی اجتماعی، نظریهها، مفاهیم و کاربردها، انتشارات ارسباران، چاپ نوزدهم.
- هاشمی منفرد، آزاده و ربیعی، علی. (1396). مطالعه موردی شیوه نمایش خود در کاربران صفحه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه علوم اجتماعی، سال 26، شماره 78: 157-194.
http://blog.instagram.com/post/154506585127/161215600million
- Bevins, Chelsea (2014). A Visual Social Semantic Analysis of Target’s Branding using Instagram Liberty Universit, School of Communication studies, Thesis in MA.
- Bergstrom, Thamvika & Backman, Lisa (2013). Marketing and PR in Social Media: How the unitization of Instagram builds and maintains customer relationship. Media and Communication. (Dissertation). Retrieved from http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-90410.
- Berry, John W. (1997). Immigration, acculturation and adaptation. Applied Psychology:An international Review, 46, 5-34.
- Gao, Wei, Liu, Zaopeng, & Li, Jinguyan. (2017). How does social presence influence SNS addiction? A belongingness theory perspective. Computers in Human Behavior, 77, 347–35 5.
- Gordon, Janey. (2007). "The Mobile Phone and the Public Sphere: Mobile Phone Usage inThree Critical Situations." Convergence, vol 13 no 3: 307– 319
- Goodman, Simon. (2017). Critical Approaches to Discourse Analysis across Disciplines www.cadaadjournal.com Vol 9 (2): 142 – 153
- Gumilang Lutfi & Unikom Juanda (2018). Interpretation of Meme Conversations Using Multimodality Analysis. Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR), volume 228, 135-144.
- Karimkhani, Chante; Connett, Jessica; Boyers, Lindsay; Quest, Tyler & Dellavalle, Robert P. (2014). Dermatology on Instagram. Dermatology Online Journal, 20(7), 1-6.
- Liu, Bai Xiao and McConnell, John J. and Xu, Wei, (2016). The Power of the Pen Reconsidered: The Media, CEO Human Capital, and Corporate Governance. Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=2404199 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.2404199 \
- McQuail, Denis. (2005). McQuail's mass communication theory(5th ed.). London: Sage.
- The Cultural Revolution in Audience Research. In A Companion to Media Studies; Valdivia, A.N., Ed.; Blackwell: Oxford, UK, 2003; pp. 360–381.
- Potter, Jonathan. (1997). Discourse analysis as a way of analyzing naturally occurring talk. In D. Silverman (ed.). Qualitative Research. Theory, Method and Practice. London: Sage, pp. 144-160.
- Potter, Jonathan, and Wetherell Margaret. (1987). Discourse and Social Psychology: Beyond Attitudes and Behaviour. London: Sag.
- Ragil Putri Sukma Ari & Satvikadewi Prihandari A.A.I.P. (2017). A Critical Discourse Analysis Study of Cyberbullying in LGBTQ’s Instagram Account, DOI: 10.1051/, 00071 (2017) 73300071 33SHS Web of Conferences shsconf/201 i-COME'16
- Sedikides Constantine, Gaertner Lowell, O’Mara Erin M. (2011). Individual Self, Relational Self, Collective Self: Hierarchical Ordering of the Tripartite Self. Psychological Study (January–March 2011) 56(1):98–107.
- Seyfi, Murat & Soydas, Ayda Uzunçarşılı. (2017). Instagram Stories From The Perspective Of Narrative Transportation Theory. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication - TOJDAC January, Volume 7 Issue 1, pp.47-60.
- Tajfel, Henri & Turner, John C. (1979). An integrative theory of inter-group conflict. In W. G. Austin & S. Worchel. (Eds.), The social psychology of inter-group relations (pp. 33–47). Monterey, CA: Brooks/Cole..
- Ting, Hiram, Wong, Poh Ming, DeRun, Cyril de Run & Lau, Yin Choo sally. (2015). Beliefs about the Use of Instagram: An Exploratory Study. International Journal of Business and Innovation, Vol. 2, Issue2, 15-31.
- Zeitzoff, Thomas. (2017). "How Social Media Is Changing Conflict". Journal of Conflict Resolution. 61 (9): 1970–1991. doi:1177/0022002717721392.
- Zeitzoff, Thomas. (2018). Does social media influence conflict? Evidence from the 1012 Gaza conflict. The Journal of Conflict Resolution, 62(1), 29–63. doi:10.1177/0022002716650925
|