شیوندی, کامران, خلیلی, فروغ. (1399). مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص. , 16(56), 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810
کامران شیوندی; فروغ خلیلی. "مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص". , 16, 56, 1399, 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810
شیوندی, کامران, خلیلی, فروغ. (1399). 'مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص', , 16(56), pp. 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810
شیوندی, کامران, خلیلی, فروغ. مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص. , 1399; 16(56): 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.