شیوندی, کامران, خلیلی, فروغ. (1399). مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(56), 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810
کامران شیوندی; فروغ خلیلی. "مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 56, 1399, 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810
شیوندی, کامران, خلیلی, فروغ. (1399). 'مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(56), pp. 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810
شیوندی, کامران, خلیلی, فروغ. مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(56): 257-280. doi: 10.22054/jep.2020.48057.2810


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login