1.

طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 1-30
حجت الله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی

2.

ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی

صفحه 31-56
شهاب فطین؛ سیمین حسینیان؛ علی اصغر اصغر نژاد فرید؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

3.

اثربخشی برنامه توانبخشی هیجانی با رویکرد شناخت اجتماعی، بر کارکردهای عاطفی هیجانی دانش آموزان اتیستیک

صفحه 57-74
سعید رضائی

4.

تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی

صفحه 75-96
افشین افضلی؛ سید محمد امین قشمی؛ علی هندی ورکانه

5.

پیش بینی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی ‏توجه/بیش ‏فعالی براساس کارکردهای خانواده و ذهن‌آگاهی، پذیرش و عمل مادران

صفحه 97-115
مرضیه بلالی؛ قریده دوکانه ای فرد

6.

مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی

صفحه 117-130
مرضیه ساویز؛ الهه حجازی؛ غلامعلی افروز؛ کیوان صالحی

7.

اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی

صفحه 131-156
سحر حیات بخش؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی

8.

رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

صفحه 157-180
ابوالقاسم یعقوبی؛ مسیب یارمحمدی واصل؛ شمسی شمشیری

9.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه

صفحه 181-196
مدینه رحمانی دریاسری؛ سونیا یاوری نیا؛ فیروزه سپهریان آذر

10.

تجربه زیسته دانش‌آموزان از پدیده بی‌انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی

صفحه 197-234
فاطمه رشیدی پور؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی؛ حسین پورشهریار

11.

تحلیل رابطه سرمایه‌های روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خرده‌فرهنگ گروه‌های خارجی

صفحه 235-256
علیرضا حیدرنژاد؛ محمدعلی عامری

12.

مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص

صفحه 257-280
کامران شیوندی؛ فروغ خلیلی

13.

تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی

صفحه 281-305
جمال شیخ احمدی؛ فرزاد زندی؛ مریم اکبری؛ یحیی یار احمدی

14.

طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 307-337
زهرا وحیدی؛ کامبیز پوشنه؛ علی اکبر خسروی؛ مهشید ایزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login