احدی، ب؛ ستوده، م. ب. و حبیبی، ی. (1391). مقایسه بهزیستی روانشناختی و مکانیزمهای دفاعی در دانشآموزان با و بدون لکنت زبان. روانشناسی مدرسه، (4) 1، 22-6.
اسکندری، ح و نوروزی، د. (1389). یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 6(16)، 78-102.
بیگدلی، ا؛ نجفی، م. و عبدل حسین زاده، ع. (1392). اثربخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا. ناتوانیهای یادگیری، (2)3، 6-20.
پورعبدل، س. صبحی قراملکی، ن. و عباسی، م. (1394). نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. روشها و مدلهای روانشناختی، 20، 72-55.
جانه، م.، ابراهیمی قوام، ص. و علیزاده، ح. (1391). بررسی کارکردهای اجرایی استدلال، برنامهریزی، سازماندهی و حافظۀ کاری در دانشآموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران. روانشناسی افراد استثنایی، 2(5)، 21-42.
زندی، ب. (1394). روش تدریس زبان فارسی در دوره دبستان. تهران، انتشارات سمت.
سلیمانی شبیلو، ن. و میرنسب، م. (1397). مروری بر روشهای درمان اختلال یادگیری خاص: دیکته نویسی در پژوهشهای آزمایشی داخلی. پیشرفتهای نوین در علوم رفتاری، (18) 3، 41-55.
سلیمانی، ا.، علیپور، م. و سلیمانی، م. (1398). بررسی سرعت پردازش اطلاعات خودکار و کنترلشده در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی بر اساس آزمون استروپ. مجله شفای خاتم، 7(3)، 32-42.
شریفی، ع. ا. و داوری، ر. (1391). شیوع ناتوانیهای یادگیری در دانشآموزان پایه اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری. ناتوانیهای یادگیری، (2) 1، 76-63.
عبداللهی، س.، کیان ارثی، ف. و رحیمیان بوگر، ا. (1393). طراحی بسته آموزشی چندرسانهای با تأکید بر مهارتهای بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته. ناتوانیهای یادگیری، (3) 3، 54-38.
محمدزاده، م. و سیدی باغستان، م. (1396). اثربخشی ادراک دیداری و شنیداری بر عملکرد املاء و عزتنفس دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری پایه دوم ابتدایی شهرستان فردوس. سومین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران.
ناصرپور، م. (1395). آسیبشناسی درس املا در نظام آموزشی ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
References
Burton, C. (2018). Effects of direct instruction flashcards and reading racetracks on sight word acquisition and maintenance for a student with autism. Public Access Theses and Dissertations from the College of Education and Human Sciences. 311.
Conderman, G. (2018). Mnemonics across the curriculum. Naperville, IL: Illinois Council for Exceptional Children Conference.
Deuel, R. (1995). Developmental dysgraphia and motor skills disorders. Journal of Child Neurology, 10(1), 6-8.
Doman G. & Doman J. (2006). How to Teach Your Baby to Read, Square One Publishers; New York.
Gabriely, R., Tarrasch, R., Velicki, M., & Ovadia- Blechman, Z. (2020). The influence of mindfulness meditation on inattention and physiological markers of stress on students with learning disabilities and/or attention deficit hyperactivity disorder. Research in Developmental Disabilities. 100, 103630.
Hatiningsih, N. & Adriyati, P. (2019). Implementing Flashcard to Improve the Early Reading Skill. Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR), vol 304, 4th ASEAN Conference on Psychology, Counselling, and Humanities.
Jitendra, A. K., Edwards, L. L., Sacks, G., & Jacobson, L. A. (2014). What research says about vocabulary instruction for students with learning disabilities? Exceptional children, 70(3), 299-322.
Karande, S., Mahajan, V., & Kulkarni, M. (2009). Recollections of learning disabled adolescents of their schooling experiences: a qualitative study. Indian J Med Sci, 63(6), 382-391.
Key, M. (2006). What is Dysgraphia? Nationally Certificated School Psychologist. American Journal of Mental Retardation. 100(4), 365-373.
Maysoon, D., & Mohammed, A. (2017). The effectiveness of pictured letters mnemonics strategy in learning similar English language letters among students with learning disabilities. Curriculum and Instruction of English Language, Faculty of Education, Jeddah University, Saudi Arabia.
McNamara, G. (2012). The effectiveness of embedded picture mnemonic alphabet cards on letter recognition and letter sound knowledge. Theses and Dissertations. 302. https://rdw.rowan.edu/etd/30
Sadoski, M., & Paivio, A. (2004). A dual coding theoretical model of reading. Theoretical models and processes of reading, 5, 1329-1362.
Saleh Mahdi, H., & Gubeily, M. H. (2018). The Effect of Using Bizarre Images as Mnemonics to Enhance Vocabulary Learning. Journal of Social Studies, 24(1), 113- 135.
Scanlon, D. (2013).Specific Learning Disability and Its Newest Definition Which Is Comprehensive? Journal of Learning Disabilities, 46(1), 26-33.
Shapira-Lichter, I., Oren, N., Jacob, Y., Gruberger, M., & Hendler, T. (2013). Portraying the unique contribution of the default mode network to internally driven mnemonic processes. Proceedings of the National Academy of Sciences, 110(13), 4950-4955.
Whitescarver, E. (2018). Effect of mnemonics on the vocabulary acquisition and retention of high school students with learning disabilities. Theses and Dissertations, Rowan University.
Wong, I., & Yeo, L. (2010). Academic Procrastinon in two Settings: Motivation correlates, Behavioeal patterns, And Negative Impact of Procrastination in Canada and Singapore. Applied Psychology: An International Review, 59, 361-379.
Worthen, J. B., & Hunt, R. R. (2011). Mnemonology: Mnemonics for the 21st century. New York, NY: Taylor & Francis.
Zolkifli, S. & Nurbaidura, S. (2012). Developing English Vocabulary Flashcard by Adopting Flashcard Method. Master Thesis, Universiti Teknologi PETRONAS.