دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات18,000
تعداد مشاهده مقاله55,385,630
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,941,716
رئیسی وانانی, سینا, رئیسی وانانی, ایمان, تقوی فرد, محمدتقی. (1399). مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092
سینا رئیسی وانانی; ایمان رئیسی وانانی; محمدتقی تقوی فرد. "مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1399, 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092
رئیسی وانانی, سینا, رئیسی وانانی, ایمان, تقوی فرد, محمدتقی. (1399). 'مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092
رئیسی وانانی, سینا, رئیسی وانانی, ایمان, تقوی فرد, محمدتقی. مدلی برای بخش‌بندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتم‌های داده‌کاوی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(33): 5-38. doi: 10.22054/IMS.2019.7824.1092


login