جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. (1399). شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها. , 9(33), -. doi: 10.22054/ims.2020.12043
مونا جامی پور; سید محمدباقر جعفری; مهناز حسین زاده; اقدس سلیمانی. "شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها". , 9, 33, 1399, -. doi: 10.22054/ims.2020.12043
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. (1399). 'شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها', , 9(33), pp. -. doi: 10.22054/ims.2020.12043
جامی پور, مونا, جعفری, سید محمدباقر, حسین زاده, مهناز, سلیمانی, اقدس. شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌راستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمان‌ها. , 1399; 9(33): -. doi: 10.22054/ims.2020.12043


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.