بختیاری بستاکی, ثریا, غفاری آشتیانی, پیمان, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1399). مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 273-302. doi: 10.22054/IMS.2021.56141.1839
ثریا بختیاری بستاکی; پیمان غفاری آشتیانی; علی حمیدی زاده; رسول ثانوی فرد. "مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1399, 273-302. doi: 10.22054/IMS.2021.56141.1839
بختیاری بستاکی, ثریا, غفاری آشتیانی, پیمان, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. (1399). 'مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 273-302. doi: 10.22054/IMS.2021.56141.1839
بختیاری بستاکی, ثریا, غفاری آشتیانی, پیمان, حمیدی زاده, علی, ثانوی فرد, رسول. مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(34): 273-302. doi: 10.22054/IMS.2021.56141.1839


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login