شایان جهرمی، شاپور امین، احمدی عبادلله و درویش پورفراغه، سکینه (1388). بررسی رابطه میان جوسازمانی با تعهد سازمانی و روحیه از دیدگاه دبیران دوره راهنمایی مدارس دخترانه شهر مرودشت در سال تحصیلی 88-87. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 1(3)، 130-109
صفرزاده، سحر، نادری، فرح و عنایتی، میرصلاحالدین (1392). رابطه سلامت سازمانی، اشتیاق شغلی و جوسازمانی نوآورانه با توانمندسازی روانشناختی در کارکنان یک شرکت صنعتی. مجله روانشناسی اجتماعی، 8(27)، 69-55
عباسی، عنایت؛ حجازی، یوسف (1389). نقش رهبری، فرهنگ و یادگیری سازمانی در ارتقا عملکرد دانشکدههای کشاورزی ایران (ایجاد دانشکده کشاورزی یادگیرنده). فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی. شماره 56. 79-61
محمدی، محمد (1380). ارزیابی راههای توانمندسازی کارکنان دانشگاه بیرجند. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس
میرکمالی، سید محمد (1386). رهبری و مدیریت آموزشی، چاپ هفدهم، ویرایش دوم، تهران انتشارات یسطرون
میرکمالی، سید محمد؛ سبحانی نژاد، مهدی و یوزباشی، علیرضا (1386). بررسی رابطه هوش هیجانی با گرایش به تحول سازمانی مدیران آموزشوپرورش استان اصفهان، مجله روانشناسی و علوم تربیتی، 37(4)، 187-159
نارنجی ثانی، فاطمه؛ میرکمالی، محمدو اعلامی، فرنوش (1390). بررسی رابطه رهبری تحولآفرین با یادگیری سازمانی. پژوهشنامه مدیریت تحول.3(6)، 27-1
نجیبزاده، عنایت اله؛ بوستانی، حمیدرضا و درخشیده، حامد (1395). تأثیر رهبری اخلاقی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان با توجه به نقش میانجی عدالت ادراکشده کارکنان (موردمطالعه کارکنان دانشگاه اصفهان). نشریه علوم و تحقیقات، 7(1)، 42-27
نعامی، عبدالزهرا و پیریابی، صالحه (1390). رابطه ابعاد انگیزش شغلی خود تعیینکنندگی با اشتیاق شغلی در کارکنان شرکت ذوبآهن اصفهان. فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی، 3(9)، 41-23
نوروزی، سهراب (1381). بررسی رابطه بین جوسازمانی مدارس با تعهد سازمانی دبیران دبیرستانهای (عادی- دولتی) نواحی سهگانه آموزشوپرورش شهر کرمانشاه در سال تحصیلی 1381-1380. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس
Brown, M. E. Trevino, L. K. & Harrison, D. A. (2005). Ethical leadership: A social learning perspective for construct development and testing. Organizational behavior and human decision processes. 97(2), 117-134
Hassan, S. Masud, R. Yuki, G. & Prussia, G. E. (2013). Ethical and empowering leadership and leader effectiveness. Journal of Managerial psychology, 28(2), 133-146
Khan, N. Ahmad, i. & llyas, M. (2018). Impact of thical leadership on prganizational safety performance: the mediating role of safety culture and safety consciousness. Ethics & behavior, (just- accepted).
Neefe, D. O. (2001). Comparing levels of organizational learning maturity of Colleges and university participating in Traditinal and Non- Traditional, university of Wisconsin- stone menomonie, w1 5457.
Owens, R. G. (1970). Organizational behavior in schools, New jersey: prentice Hall
Senge, P. M. (1990). The fifth Discipline: Art and practice of the learning organization, New York: Doubleday
Schuckert, M. Kim, T. T. paek, S. & Lee, G. (2018). Motivate to innovate: how authentic and transformational ledears influence employees psychological capital and service innovation behavior. International journal of contemporary Hospitality management, (just- accepted)
Teimouri, H. Hosseini, S. H. & Ardeshiri, A. (2018). The role of ethical leadership in employee psychological well- being (case study; golsar fars company). Journal of human behavior in the social environment, 1-15
Yilmaz, A. K. Ali, I. & Flouris. T. (2015). The effect of corporate social responsibility on pride in membership, job satisfaction and employee engagement. British journal of Economics, management & trade, New castle, 9(4), 1-12.