بهمرد, فرشاد, استکی, مهناز, شهریاری احمدی, منصوره. (1399). مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), 133-156. doi: 10.22054/jpe.2021.54140.2191
فرشاد بهمرد; مهناز استکی; منصوره شهریاری احمدی. "مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 39, 1399, 133-156. doi: 10.22054/jpe.2021.54140.2191
بهمرد, فرشاد, استکی, مهناز, شهریاری احمدی, منصوره. (1399). 'مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(39), pp. 133-156. doi: 10.22054/jpe.2021.54140.2191
بهمرد, فرشاد, استکی, مهناز, شهریاری احمدی, منصوره. مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 10(39): 133-156. doi: 10.22054/jpe.2021.54140.2191


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login