غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. (1399). طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا. , 10(39), 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415
فرهاد غدیری; اسماعیل سلیمانی. "طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا". , 10, 39, 1399, 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415
غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. (1399). 'طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا', , 10(39), pp. 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415
غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا. , 1399; 10(39): 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.