غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. (1399). طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(39), 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415
فرهاد غدیری; اسماعیل سلیمانی. "طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 39, 1399, 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415
غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. (1399). 'طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(39), pp. 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415
غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. طراحی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای نظریه ذهن در کودکان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 11(39): 105-134. doi: 10.22054/jcps.2021.54514.2415


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login