خلیلی, لیلا, دلیلی, وحیده, هدایتی, عزیز. (1400). ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), 103-128. doi: 10.22054/jks.2021.57312.1396
لیلا خلیلی; وحیده دلیلی; عزیز هدایتی. "ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 26, 1400, 103-128. doi: 10.22054/jks.2021.57312.1396
خلیلی, لیلا, دلیلی, وحیده, هدایتی, عزیز. (1400). 'ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(26), pp. 103-128. doi: 10.22054/jks.2021.57312.1396
خلیلی, لیلا, دلیلی, وحیده, هدایتی, عزیز. ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 8(26): 103-128. doi: 10.22054/jks.2021.57312.1396


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login