قدم پور, عزت اله, حسنوند, فضل اله, عبدالهی مقدم, مریم, شاکرمی, امین. (1399). تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633
عزت اله قدم پور; فضل اله حسنوند; مریم عبدالهی مقدم; امین شاکرمی. "تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 57, 1399, 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633
قدم پور, عزت اله, حسنوند, فضل اله, عبدالهی مقدم, مریم, شاکرمی, امین. (1399). 'تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), pp. 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633
قدم پور, عزت اله, حسنوند, فضل اله, عبدالهی مقدم, مریم, شاکرمی, امین. تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(57): 71-95. doi: 10.22054/jep.2021.40800.2633


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login