1.

آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واج‌شناختی کودکان پیش‌دبستان

صفحه 1-19
سید نبی الله قاسم تبار؛ نیاز یوسفی؛ محبوبه حسینی؛ بدرالسادات دانشمند

2.

رابطه منزلت اجتماعی معلم با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموز نقش واسطه ای ساختار هدفی کلاس

صفحه 21-42
منصوره حاج حسینی؛ زهرا نقش؛ مریم مرادبیگی

3.

ارائه مدل معادلات ساختاری جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجی‌گری یادگیری خودتنظیم

صفحه 43-69
کامیار عظیمی؛ مهدی عرب زاده؛ مرضیه امینی

4.

تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی

صفحه 71-95
عزت اله قدم پور؛ فضل اله حسنوند؛ مریم عبدالهی مقدم؛ امین شاکرمی

5.

نقش واسطه‌گری خودکارآمدی در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و سبکهای اسنادی با پیشرفت‌تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 97-118
کرامت الله جلیل نصرآباد سفلی؛ پروین کدیور؛ غلامرضا صرامی

6.

تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی

صفحه 119-148
سامان کمری سنقرآبادی؛ محبوبه فولادچنگ؛ فرهاد خرمایی

7.

تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز)

صفحه 149-169
احمد رستگار؛ محمد حسن صیف؛ زهرا علی محمدی معدنویی؛ مرضیه تاجوران

8.

تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان

صفحه 171-187
مسیب یارمحمدی واصل؛ اکبر عروتی موفق؛ مهری حصارخانی

9.

ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکه‌های یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های آزاد شهر تهران.

صفحه 189-220
لیلا مصدق؛ بابک نصیری فرقانی؛ افسانه زمانی مقدم

10.

تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارت‌های حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان

صفحه 221-249
مریم رجبیان ده زیره؛ فریبا درتاج؛ صلاح اسمعیلی گوجار؛ سعید پورروستایی اردکانی

11.

ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه

صفحه 251-264
امیدعلی محمدویردی؛ مسعود شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ وحید نجاتی؛ امین محمد محمدویردی

12.

تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی

صفحه 265-282
محمد محمودی بورنگ؛ محسن آیتی

13.

شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی در انتخاب معلمان ابتدایی

صفحه 282-301
سیدعلی شریف زاده؛ احمد برجعلی؛ حسین اسکندری؛ نورعلی فرخی؛ فرامرز سهرابی

14.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر افزایش انعطاف‌پذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD)

صفحه 305-326
مهران سلیمانی؛ نیلوفر کاظمی منیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login