دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,118
تعداد مشاهده مقاله55,900,654
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,004,774
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. (1399). تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمد محمودی بورنگ; محسن آیتی. "تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 57, 1399, 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. (1399). 'تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), pp. 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(57): 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914


login