محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. (1399). تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمد محمودی بورنگ; محسن آیتی. "تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 57, 1399, 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. (1399). 'تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(57), pp. 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914
محمودی بورنگ, محمد, آیتی, محسن. تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(57): 265-282. doi: 10.22054/jep.2021.50138.2914


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login