حسینی لرگانی, سیده مریم, میرعرب رضی, رضا, حاجی‌تبار فیروزجایی, محسن, طالبی, مریم. (1399). ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(58), 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805
سیده مریم حسینی لرگانی; رضا میرعرب رضی; محسن حاجی‌تبار فیروزجایی; مریم طالبی. "ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 58, 1399, 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805
حسینی لرگانی, سیده مریم, میرعرب رضی, رضا, حاجی‌تبار فیروزجایی, محسن, طالبی, مریم. (1399). 'ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(58), pp. 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805
حسینی لرگانی, سیده مریم, میرعرب رضی, رضا, حاجی‌تبار فیروزجایی, محسن, طالبی, مریم. ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 16(58): 147-168. doi: 10.22054/jep.2021.48004.2805


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login