تکینی, سارا. (1399). تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207
سارا تکینی. "تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 40, 1399, 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207
تکینی, سارا. (1399). 'تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), pp. 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207
تکینی, سارا. تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 10(40): 157-178. doi: 10.22054/jpe.2021.54933.2207


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login