آزادی منش, پگاه, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس. (1400). تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), 27-57. doi: 10.22054/jpe.2021.58872.2286
پگاه آزادی منش; عباسعلی حسین خانزاده; عباس ابولقاسمی. "تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 42, 1400, 27-57. doi: 10.22054/jpe.2021.58872.2286
آزادی منش, پگاه, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس. (1400). 'تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), pp. 27-57. doi: 10.22054/jpe.2021.58872.2286
آزادی منش, پگاه, حسین خانزاده, عباسعلی, ابولقاسمی, عباس. تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(42): 27-57. doi: 10.22054/jpe.2021.58872.2286


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login