نصرتی, فاطمه, غباری بناب, باقر, شریفی, سارا. (1400). تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295
فاطمه نصرتی; باقر غباری بناب; سارا شریفی. "تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 44, 1400, 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295
نصرتی, فاطمه, غباری بناب, باقر, شریفی, سارا. (1400). 'تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), pp. 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295
نصرتی, فاطمه, غباری بناب, باقر, شریفی, سارا. تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 11(44): 57-83. doi: 10.22054/jpe.2022.59450.2295


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login