1.

طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان

صفحه 1-23
مرضیه غلامی؛ علی دلاور

2.

بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج

صفحه 25-6
هوشنگ گراوند؛ فاطمه عبدلی؛ عبداله محمدی؛ سعیده سبزیان

3.

تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

صفحه 57-83
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی

4.

تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم

صفحه 85-113
سعید رضایی؛ عسگر چوبداری

5.

نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران

صفحه 113-140
فاطمه مشهدی غلامعلی؛ لیلا ذوقی

6.

آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی

صفحه 141-167
سیده فاطمه موسوی؛ مریم پرستان‌پور؛ مریم اصغری

7.

تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم

صفحه 169-189
نسیم فرنودیان؛ نظام هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login