فلاح تفتی, حامد, دوستی ایرانی, مهناز. (1401). نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(58), 133-161. doi: 10.22054/tms.2022.65528.2664
حامد فلاح تفتی; مهناز دوستی ایرانی. "نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 58, 1401, 133-161. doi: 10.22054/tms.2022.65528.2664
فلاح تفتی, حامد, دوستی ایرانی, مهناز. (1401). 'نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(58), pp. 133-161. doi: 10.22054/tms.2022.65528.2664
فلاح تفتی, حامد, دوستی ایرانی, مهناز. نگاشت شناختی فازی تأثیر تعاملات آنلاین بر سطوح وفاداری گردشگران (مورد مطالعه: مشتریان آژانس‌های مسافرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 17(58): 133-161. doi: 10.22054/tms.2022.65528.2664


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login