ابراهیمپور ازبری، مصطفی، اکبری، محسن، رفیعی رشتآبادی، فاطمه. (1394). نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجیگری اعتماد و وفاداری به برند. مدیریت بازرگانی. دوره هفتم، شماره چهارم، صص 804- 783.
امیرمستوفیان، طیبه، ایمانی خوشخو، محمد محسین، خانیکی، هادی. (1400). شناسایی عوامل تأثیرگذار شبکههای اجتماعی در برندینگ گردشگری ایران. گردشگری و توسعه. سال دهم، شماره اول، صص 3620337.
ایزدی، بهزاد، روزفراخ، عبدالله. (1397). رابطه بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعههای ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی. دوره ششم، شماره بیست و سوم، صص 48-33.
ایزدی، بهزاد، قائدی، علی، قاسمی سیانی، مجتبی، حیدری توپکانلو، محسن. (1398). تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس. مطالعات رسانههای نوین. سال پنجم، شماره هفدهم، صص 173-196.
باصولی، مهدی، هاشمی، سید سعید، ایمانی خوشخو، محمدحسین، میرغفوری، سید حبیبالله. (1398). نقش عوامل مؤثر گردشگری فرهنگی در توسعه کارآفرینی شهر میراث جهانی یزد. فصلنامه مطالعات شهر ایرانی اسلامی. شماره سی و پنجم، صص 91-79.
تاجیک اسماعیلی، سمیه، علیپور، ابوالفضل، تربتی، سروناز. (1399). نقش اینستاگرام در توسعه برند شخصی (موردمطالعه: کاربران ایرانی اینستاگرام، 1398). پژوهشهای ارتباطی. سال بیست و هفتم، شماره صدوسوم، صص 35-57.
ترکستانی، محمد صالح، مفاخری، فهیمه، حقیقت، فاطمه. (1395). تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگری. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال یازدهم، شماره سی و چهارم، صص 109-93.
حبیب زاده، اصحاب. (1397). رسانههای اجتماعی و امنیت عمومی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات امنیت اجتماعی. شماره پنجاهوچهار، صص 163-123.
حسینی، الهه، کلاته سفیری، معصومه. (1396). تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری. مدیریت ورزشی. دوره نهم، شماره اول، صص 174-161.
خانیکی، هادی، بابائی، محمود. (1390). فضای سایبر و شبکههای اجتماعی مفهوم و کارکردها. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی. دوره اول، شماره یکم، صص 96-71.
رمضانزاده لسبوئی، مهدی، میرزائی، روزبه، قنبری قادیکلایی. (1398). کیفیت زیباییشناختی، خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه). مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری. دوره هشتم، شماره چهارم، صص 53-39.
رمضانیان، محمدرحیم، حیدرنیای کهن، پدرام. (1389). عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت گردشگری (موردمطالعه: آژانسهای مسافرتی شهر تهران). مطالعات مدیریت گردشگری. دوره پنجم، شماره چهاردهم، صص 125-151.
زاهدفر، کامران. (1393). بررسی تأثیر بازاریابی تجربی بر رضایت و وفاداری کاربران شبکههای اجتماعی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده ادبیات و علوم انسانی. دانشگاه گیلان.
ستوده، فیروزه، سید جوادین، سید رضا، مؤمنی، منصور. (1393). تبیین مدل چهار مرحلهای خلق وفاداری از طریق متغیرهای مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتری. پژوهشهای مدیریت عمومی. شماره بیست و سوم، صص 67-53.
شیرخدایی، میثم، شاهی، محبوبه، نجات، سهیل، محمودی نصب، سحر. (1396). بررسی تأثیر رسانههای اجتماعی بر شکلگیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعه برند (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). فصلنامه علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال هفتم، شماره سوم، صص 124-106.
غفوریان شاگردی، امیر، دانشمند، بهناز، بهبودی، امید. (1396). تأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرفکنندگان. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال هفتم، شماره سوم، صص190-175.
کریمی، بهزاد، دلاور، علی، فرهنگی، علیاکبر. (1400). اینستاگرام: شیوه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن. رسانه. سال سی و دوم، شماره یکم، صص 29-51.
کشوری، مریم، عبدالهی، محمدصادق. (1393). تقویت وفاداری مشتریان کتابخانهها با استفاده از رسانههای اجتماعی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات. شماره نود و سوم، صص 93-77.
کرسول، جان دبلیو. (1391). روش و طرح تحقیق کیفی، انتخاب از میان پنج رویکرد، ترجمة حسنقلیپور، طهمورث، الهیاری، اشکان، براری، مجتبی. تهران، انتشارات نگاه دانش.
محمدی، مصطفی. (1395). نگرش عرضهکنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری. سال پنجم، شماره نوزدهم، صص 93-75.
محمدی، مصطفی، اسدی، شکوفه، خاطری، سپیده. (1398). نقش شبکههای اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری. سال هشتم، شماره بیست و هشتم، صص 112-89.
یاوریگهر، فاطمه، کراقلی، مرضیه. (1398). تأثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی. مطالعات مدیریت گردشگری. سال چهاردهم، شماره چهل و ششم، صص 47-77.
Abubakar, A. M., & Ilkan, M. (2016). Impact of online WOM on destination trust and intention to travel: A medical tourism perspective. Journal of Destination Marketing & Management, 5(3), 192-201.
Aydin, G. (2020). Social media engagement and organic post effectiveness: A roadmap for increasing the effectiveness of social media use in hospitality industry. Journal of Hospitality Marketing & Management, 29(1), 1-21.
Bhattacharya, S., Iyer, K. C., & Momaya, K. (2013). Enablers of growth in Indian construction companies: a comparative study of polar cases. International Journal of Organizational Analysis. 21(3), 428-453.
Blasco López, M. F., Virto, N. R., Manzano, J. A., & García-Madariaga, J. (2020). Archaeological tourism: looking for visitor loyalty drivers. Journal of Heritage Tourism, 15(1), 60-75.
Erdoğmuş, İ. E., & Cicek, M. (2012). The impact of social media marketing on brand loyalty. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 58, 1353-1360.
Greve, G. (2014). The moderating effect of customer engagement on the brand image–brand loyalty relationship. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 148, 203-210.
Jafari Seresht, D., & Razzaghi, S. (2021). A Survey on the Complex Aspects of COVID-19 in leisure and Commercial Touristic Destinations: A Comparative Case Study in Business Level. Applied Economics Studies, Iran (AESI). 10(38), 151-174.
Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business horizons, 53(1), 59-68.
Khajeheian, D., & Ebrahimi, P. (2020). Media branding and value co-creation: effect of user participation in social media of news media on attitudinal and behavioural loyalty. European Journal of International Management.
Koo, B., Yu, J., & Han, H. (2020). The role of loyalty programs in boosting hotel guest loyalty: Impact of switching barriers. International Journal of Hospitality Management, 84, 102328.
Lv, X., & McCabe, S. (2020). Expanding theory of tourists’ destination loyalty: The role of sensory impressions. Tourism Management, 77, 104026.
Nasir, M., Mohamad, M., Ghani, N. I. Ab., & Afthanorhan, A. (2020). Testing mediation roles of place attachment and tourist satisfaction on destination attractiveness and destination loyalty relationship using phantom approach. Management Science Letters, 10(2), 443-454.
Nisar, T. M., & Whitehead, C. (2016). Brand interactions and social media: Enhancing user loyalty through social networking sites. Computers in Human Behavior, 62, 743-753.
Senders, A., Govers, R., & Neuts, B. (2013). Social media affecting tour operator’s customer loyalty. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30(1–2), 41–57.
Van Asperen, M., de Rooij, P., & Dijkmans, C. (2017). Engagement-based loyalty: The effects of social media engagement on customer loyalty in the travel industry. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 19(1), 78-94.
Yeboah-Asiamah, E. Quaye, D. M. & Nimako, S. G. (2016). The effects of lucky draw sales promotion on brand loyalty in mobile telecommunication industry. African Journal of Economic and Management Studies, 7(1), 109-123.
Zheng, X., Cheung, C MK., Lee, M KO., & Liang, L. (2015). Building brand loyalty through user engagement in online brand communities in social networking sites. Information Technology & People.
Amirmostofian, T., Imani Khoshkhoo, M. H., & Khaniki, H. (2021). Identifying the effective factors of social networks on tourism branding in Iran. Tourism and Development. 10(1), 337-352. [in persian]
Basouli, M., Hashemi, S.S., Imani Khoshkho, M. H., Mirghafouri, S. H. O. A. (2019). Investigating the factors affecting the development of cultural tourism entrepreneurship using fuzzy cognitive mapping (case study: yazd city). Iranian Islamic City Studies Quarterly. 9(35). 79-91. [in persian]
Creswell, G. W. (2012). Qualitative Inquiry and Research Design: Choosing Among Five Approaches. Translated by Hassan Ghalipour, T., Al-Hayari, A., & Barari, M. Tehran, Negah Danesh Publications. [in persian]
Ebrahimpour Azbari, M., Akbari, M., Rafiei Rasht Abadi. F. (2015). The effect of experiential marketing on brand commitment with the mediating role of trust and loyalty. Business Management. 7(4), 783-804. [in persian]
Ghafourian Shagerdi, A., Daneshmand, B., Behboodi, O. (2018). The impact of social networks marketing toward purchase intention and brand loyalty. New Marketing Research Journal. 7(3), 175-190. [in persian]
Habibzadeh, A. (2018). Social media and public safety. Societal Security Studies Scientific Quarterly. 9(54). 123-163. [in persian]
Hosseini, E., & Kalate seyfari, M. (2017). The Effect of Social Media Marketing on Brand Loyalty. Sport Management. 9(1), 161-174. [in persian]
Izadi, B., & Roozfarakh, A. (2019). The Relationship of Experiential Marketing with Customer Satisfaction and Loyalty in Sport Complexes. New trends in sports management. 6(23), 49-61. [in persian]
Izadi, B., Ghaedi, A., Ghasemi, M., & Heidari, M. (2019). Investigating the impact of Instagram involvement on relationship quality and behavior of Persepolis fans. New Media Studies. 5(17), 174-196. [in persian]
Karimi, B., Delavar, A., & Farhangi, A. A. (2021). Instagram: A new way of seeing and being seen and its consequences. Mass media (rasaneh). 32(1), 29-51. [in persian]
Keshvari, M., & Abdollahi, M. (2013). Enhancing the Loyalty of Library Customers Using Social Media. Librarianship and Information Organization Studies. 24(1), 76-93. [in persian]
Khaniki, H., Babaie, M. (2012). Cyberspace and social networks concept and functions. Quarterly Journal of the Iranian Association for Information Society Studies. 1(1), 71-96. [in persian]
Mohammadi, M. (2017). Destination tourism services suppliers attitude toward the role of social media in tourism destination marketing in the city of ramsar. Tourism Planning and Development. 5(19), 75-93. [in persian]
Mohammadi, M., Asadi, S., Khateri, S. (2019). Impact of social networks on the oral advertising of tourists. Tourism Planning and Development. 8(28), 89-112. [in persian]
Ramezanian, M. R., & heydarnia kohan, P. (2011). Factors affecting green supply chain management in tourism industry, Investigation of Tehran’s Tour & Travel Agencies. Tourism management studies. 5(14), 125-151. [in persian]
Ramezanzadeh Lasbuie, M., Mirzaei, R ghanbari, R. (2020). Aesthetic quality, service quality and positive experience on the loyalty of tourists (case study: savadkoh forest areas). Tourism Planning and Development. 8(31), 39-53. [in persian]
Shirkhodai, M., shahi, M., nejat, S., mahmudi nasab, S. (2018). The effect of social media on trust and brand loyalty formation in the brand community (case study: the social network of instagram). New Marketing Research Journal. 7(3), 107-124. [in persian]
Sotude, F., Seyed Javadin, S. R., Momeni, M. (2014). Investigating a four_stage loyalty model through customer relationship management variables. Public Management researches. 7(23). 53-67. [in persian]
Tajik Esmaeili, S., Alipour, A., & Torbati, S. (2020). The Role of Instagram in Personal Brand Development (Case: Iranian Instagram Users, 2019). Communication Research. 27(103), 35-57. [in persian]
Torkestani, M.S Mafakheri, F., Haghighat, F. (2016). The effect of satisfaction and trust on electronic loyalty and tourism products online shopping. Tourism Management Studies. 11(34), 93-109. [in persian]
Yavarigohar, F., Koraghli, M. (2019). The Impact of Stiamuli Associated with the Brand on Brand Loyalty in Social Media. Tourism management studies. 14(46), 47-77. [in persian]
Zahedfar, K. (2014). Relationship between satisfaction and loyalty survey experiential marketing to social network users, Case study:Facebook. M.Sc Thesis. Faculty of Literature and Humanities. University of Guilan. [in persian]