وحدتی, حجت, حکاک, محمد, حسنوند, زهرا. (1401). تحلیل و ارزیابی اثر رسانه های اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), 335-303. doi: 10.22054/nms.2022.48430.876
حجت وحدتی; محمد حکاک; زهرا حسنوند. "تحلیل و ارزیابی اثر رسانه های اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 29, 1401, 335-303. doi: 10.22054/nms.2022.48430.876
وحدتی, حجت, حکاک, محمد, حسنوند, زهرا. (1401). 'تحلیل و ارزیابی اثر رسانه های اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), pp. 335-303. doi: 10.22054/nms.2022.48430.876
وحدتی, حجت, حکاک, محمد, حسنوند, زهرا. تحلیل و ارزیابی اثر رسانه های اجتماعی بر قصدخرید برندهای جعلی: با میانجی گری نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(29): 335-303. doi: 10.22054/nms.2022.48430.876


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login