علیپور, پژمان, خیری, بهرام, حیدری, عباس. (1401). توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری. , 17(58), -. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670
پژمان علیپور; بهرام خیری; عباس حیدری. "توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری". , 17, 58, 1401, -. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670
علیپور, پژمان, خیری, بهرام, حیدری, عباس. (1401). 'توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری', , 17(58), pp. -. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670
علیپور, پژمان, خیری, بهرام, حیدری, عباس. توسعه و اعتبارسنجی الگوی هم‌آفرینی ارزش برند در بستر تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری. , 1401; 17(58): -. doi: 10.22054/tms.2022.65879.2670


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login