روشندل اربطانی، طاهر؛ سید جوادین، سیدرضا؛ سعدی پور، اسماعیل و شریفی، سیدمهدی. (1392). «نقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانهای و خلق سرمایه شهرتی». فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال بیستم، شماره 2، پیاپی 74، تابستان 1392. 74-69
روشندل اربطانی، طاهر و سید مهدی شریفی (1394). از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانهای. شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، تهران.
شریفی، سیدمهدی و پریسا نظامی (1398). «شهرت رسانهای ابزاری برای پیشبرد فعالیتهای خبری پیامرسانهای اجتماعی»، فصلنامه رسانه، دوره 30، شماره 2 - شماره پیاپی 115، تابستان 1398، صفحه 5-25
شریفی، سیدمهدی و افشین امیدی (1397). ژورنالیسم تلویزیونی معرفتشناسی، فلسفه، روشها، انتشارات تیسا، تهران.
طوسی، پگاه. (1397). «دستگاهها و نهادهای دولتی اجازه بازگشت و فعالیت در تلگرام را ندارند» 21 مهر 1397 https://digiato.com/article/2018/10/13
- فراستخواه، مقصود. (1396). روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تأکید بر نظریهی برپایه. نشر آگاه. تهران.
- ملک اخلاق، اسماعیل، محسن اکبری و علی قلیزاده کلائی (1394)، «شهرت برند؛ مدلها و روشهای اندازهگیری»، اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی. استان مازندران، ساری.
- نجم روشن، سعید، زهرا نصراللهی و سیّدمحمد طباطبایی نسب (1390). «شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکتهای لوازمخانگی»، فصلنامۀ علمی پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال سوم (پاییز و زمستان 1390)، شماره 6.
سایت ایرنا، (1393). «رسانهها و رقیبی به نام شبکههای اجتماعی». 22 آبان 1393. http://www.irna.ir/fa/News/81384949
سایت ایسپا، (1397)، «میزان اعتماد مردم به منابع کسب خبر در ایران»، http://ispa.ir/Default/Details/fa/ 1976