دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,079,979
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,837,124
اجلی, مهدی, رحمتی, صاحبه. (1403). تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(40), 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
مهدی اجلی; صاحبه رحمتی. "تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 40, 1403, 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
اجلی, مهدی, رحمتی, صاحبه. (1403). 'تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(40), pp. 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
اجلی, مهدی, رحمتی, صاحبه. تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 11(40): 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497


login