اجلی, مهدی, رحمتی, صاحبه. (1403). تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(40), 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
مهدی اجلی; صاحبه رحمتی. "تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 40, 1403, 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
اجلی, مهدی, رحمتی, صاحبه. (1403). 'تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(40), pp. 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497
اجلی, مهدی, رحمتی, صاحبه. تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 11(40): 143-188. doi: 10.22054/jks.2022.67213.1497


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login