ابراهیمی اسدآبادی, رویا, برزگر بفرویی, کاظم. (1401). رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), 69-88. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307
رویا ابراهیمی اسدآبادی; کاظم برزگر بفرویی. "رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 45, 1401, 69-88. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307
ابراهیمی اسدآبادی, رویا, برزگر بفرویی, کاظم. (1401). 'رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), pp. 69-88. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307
ابراهیمی اسدآبادی, رویا, برزگر بفرویی, کاظم. رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(45): 69-88. doi: 10.22054/jpe.2022.60159.2307


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login