جاویدی پور, نسیم, دهقان, ماریه. (1401). اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), 145-169. doi: 10.22054/jpe.2022.62507.2356
نسیم جاویدی پور; ماریه دهقان. "اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 45, 1401, 145-169. doi: 10.22054/jpe.2022.62507.2356
جاویدی پور, نسیم, دهقان, ماریه. (1401). 'اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(45), pp. 145-169. doi: 10.22054/jpe.2022.62507.2356
جاویدی پور, نسیم, دهقان, ماریه. اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(45): 145-169. doi: 10.22054/jpe.2022.62507.2356


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login