تقی پناهی، فاطمه، نوکاریزی، محسن و دیانی، محمدحسین. (1398). «شناسایی مؤلفههای موفقیت تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام: پویش کیفی». فصلنامه تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانه های عمومی، 25 (3)، صص 431-456.
داوری، علی و رضازاده، آرش. (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
دهقان، علیرضا و طاهری، آرین. (1393). «معرفی و ارزیابی مدل اقناعی احتمال موشکافی». فصلنامه رسانه، 25 (2)، صص 5-30.
روزبهانی، معصومه و ریاحینیا، نصرت. (1395). «شناسایی شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی (مطالعه و استناد) از دیدگاه اعضای هیئتعلمی دانشگاه خوارزمی». تعامل انسان و اطلاعات، 3 (2)، صص 1-11.
شاملو محمودی، علی، میرزاخانیان، آنی و کردی، ناهید. (1398). «عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان به شبکه های اجتماعی (مطالعه نوجوانان شهرک اکباتان)». مجله فرهنگ رسانه، 8 (32)، صص 134-107.
کشاورز، حمید. (1392). «باورپذیری اطلاعات: از آغاز تا عصر دیجیتال». تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه سابق)، 19 (1)، صص 109-87.
کشاورز، حمید و همکاران. (1395). «طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزیابی باورپذیری اطلاعات در محیط وب: کاربرد روشهای فراترکیب و دلفی». تعامل انسان و اطلاعات، 3 (3)، صص 1-16.
کشاورز، حمید و همکاران. (1398). «ارزیابی مدل مفهومی باورپذیری اطلاعات وب: رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری». فصلنامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، 34 (3)، صص 1022-993.
لیتل جان، استیفن. (1384). نظریههای ارتباطات. ترجمه: سید اکبرمیرحسینی و مرتضی نوربخش. تهران: انتشارات جنگل.
معینی کیا، مهدی، زاهد بابلان، عادل، آریانی، ابراهیم و خالق خواه، علی. (1394). «بررسی اهداف و انگیزههای دانشجویان از کاربست شبکههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و محقق اردبیلی)». فصلنامه علمی وسایل ارتباطجمعی «رسانه»، 26 (4)، صص 130-105.
نوروزی، علیرضا و کشاورز، حمید. (1398). «ابعاد باورپذیری اطلاعات وب: دیدگاه ها و اولویتهای دانشجویان دانشگاههای برتر ایران». مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات (کتاب سابق)، 117، صص 27-53.