منصوری, لیلا, حاجی یخچالی, علیرضا, شهنی ییلاق, منیجه, مکتبی, غلامحسین. (1400). اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب-زبان‌شناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(62), 81-105. doi: 10.22054/jep.2022.66240.3572
لیلا منصوری; علیرضا حاجی یخچالی; منیجه شهنی ییلاق; غلامحسین مکتبی. "اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب-زبان‌شناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 62, 1400, 81-105. doi: 10.22054/jep.2022.66240.3572
منصوری, لیلا, حاجی یخچالی, علیرضا, شهنی ییلاق, منیجه, مکتبی, غلامحسین. (1400). 'اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب-زبان‌شناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(62), pp. 81-105. doi: 10.22054/jep.2022.66240.3572
منصوری, لیلا, حاجی یخچالی, علیرضا, شهنی ییلاق, منیجه, مکتبی, غلامحسین. اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب-زبان‌شناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 17(62): 81-105. doi: 10.22054/jep.2022.66240.3572


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login