1.

طراحی الگوی برنامه درسی مساله محور در دوره پیش دبستانی

صفحه 7-30
حلیمه میرعرب رضی؛ حسین فکوری حاجی یار؛ کاظم شریعت نیا؛ علی اصغر بیانی

2.

نقش واسطه ‏گری ابعاد شخصیت اصیل در ارتباط بین ادراک از جو مدرسه با بهزیستی‏ تحصیلی

صفحه 31-54
رقیه تراهی؛ محمدرحیم جعفرزاده

3.

مدل ساختاری خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس سبک فرزند پروری ادراک شده و باور های هوشی با میانجی گری جرات ورزی در دانش‌آموزان

صفحه 55-79
محترم باقری فاروجی؛ لیلا دوقی؛ محمدمهدی شریعت باقری

4.

اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب-زبان‌شناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 81-105
لیلا منصوری؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

5.

نقش بازی وارسازی در یادگیری

صفحه 107-130
سارا بنی عامریان؛ صلاح اسمعیلی گوجار

6.

اثربخشی فراشناخت درمانی بر اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر خرم‌آباد

صفحه 131-144
عزت اله قدم پور

7.

طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدائی

صفحه 145-176
فائزه هزاردستان؛ حسین سلیمی بجستانی؛ آتوسا کلانتر هرمزی؛ محمد عسگری

8.

نقش واسطه‌ای تحول مثبت نوجوانی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی

صفحه 177-203
فاطمه ازادی ده بیدی؛ فرهاد خرمائی؛ راضیه شیخ‌الاسلامی؛ مسعود حسینچاری

9.

اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی ساکن دانمارک

صفحه 205-226
محمدرضا صدری؛ محسن گل پرور؛ اصغر آقایی؛ لورا گیلیام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login