دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,796
تعداد مقالات14,251
تعداد مشاهده مقاله30,606,644
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,160,479
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
فرخ تلو حسینی; رسول ثانوی فرد; علی اصغر عیوضی حشمت. "نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 106, 1401, 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). 'نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), pp. 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 31(106): 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login