تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
فرخ تلو حسینی; رسول ثانوی فرد; علی اصغر عیوضی حشمت. "نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 106, 1401, 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). 'نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), pp. 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 31(106): 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login