دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, قادری, اسماعیل, شعاران, افرا. (1401). مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), 9-38. doi: 10.22054/tms.2022.68761.2734
زهره دهدشتی شاهرخ; وحید ناصحی فر; اسماعیل قادری; افرا شعاران. "مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 59, 1401, 9-38. doi: 10.22054/tms.2022.68761.2734
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, قادری, اسماعیل, شعاران, افرا. (1401). 'مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(59), pp. 9-38. doi: 10.22054/tms.2022.68761.2734
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, قادری, اسماعیل, شعاران, افرا. مدل تجربه هم‌آفرینی مشتری در صنعت میهمان‌نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 17(59): 9-38. doi: 10.22054/tms.2022.68761.2734


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login