دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,862
تعداد مقالات14,898
تعداد مشاهده مقاله32,638,244
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,198,080
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
حمیده جهانگرد; رضا قربان جهرمی; فریبرز درتاج; ابوطالب سعادتی شامیر. "نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 63, 1401, 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). 'نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), pp. 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(63): 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login