جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
حمیده جهانگرد; رضا قربان جهرمی; فریبرز درتاج; ابوطالب سعادتی شامیر. "نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 63, 1401, 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). 'نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), pp. 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(63): 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login