آذر، عادل؛ خسروانی، فرزانه و جلالی، رضا. (1392). تحقیق در عملیات نرم (رویکردهای ساختاردهی مسئله)، تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
ابراهیم پور، حبیب و الیکی، فهیمه. (۱۳۹۵). بررسی نقش حکمرانی خوب در کارآمدی دولتها، کنفرانس بینالمللی نخبگان مدیریت، تهران، موسسه سرآمد همایش کارین.
احمدامینی، شقایق و پیمان خلعتبری، ۱۳۹۴، بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری، کنفرانس بینالمللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مالزی، موسسه سرآمد همایش کارین.
آزادی، جواد. (1396). دریافت شده در اسفند 1398، سایت خطمشی فضای مجازی، دارپا، آژانس پروژه تحقیقاتی دفاعی آمریکا، http://cpolicy.ir/.
اعظمی، محسن؛ آزادی، وحید و آینه معصومه. (1397). بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی درک شده بر قصد خرید مصرفکننده. جامعهشناسی آموزشوپرورش، (7) بهار. 181-197.
امامجمعهزاده، سیدجواد، شهرامنیا، امیرمسعود، صفریانی، روحالله. (1395). الگوی حکمرانی خوب؛ جامعه همکار و دولت کارآمد در مدیریت توسعه. فصلنامه تخصصی علوم سیاسی. 12(36)، 7-40.
بابایی، محمدرضا؛ سیدمحمود حسینی و محمدرضا ثمودی. (1395). مشارکت شهروندان در خطمشی گذاری: تبیینی بر تجلی حقوق شهروندی در حکمرانی خوب، دومین همایش ملی تببین حقوق شهروندی، ارومیه، جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی.
بخشی زاده برج، کبری. و جوانشیرگیو، نسرین. (1399). نگاشت نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی), 15(49), 1-32.
جاسبی، جواد و نفری، ندا. (1388). طراحی الگوی حکمرانی خوب بر پایه نظریه سیستمهای باز. فصلنامه علوم مدیریت ایران. 4(16): 85-119.
چرنو، الکساندر. (1398). مدل کسبوکار، راه توسعه محصولات جدید، خلق ارزش بازار، ایجاد رقابت نابرابر. ترجمه: سید رضا جلال زاده، شهلا آقاپور. تهران: ادیبان روز، چاپ اول.
حافظ نیا، محمدرضا. (1389). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: سمت، چاپ هفدهم.
حسنپور، ندا و حسینعلی آقاجانی. (۱۳۹۳). نقش شفافسازی رسانه بر حکمرانی خوب، کنفرانس بینالمللی و آنلاین اقتصاد سبز: بابلسر، شرکت پژوهشی طرود شمال.
دقتی، عادله؛ یعقوبی، نورمحمد، کمالیان؛ امین رضا و دهقانی، مسعود. (1398). ارائه الگوی توسعه مرحلهای حکمرانی شبکهای با استفاده از رویکرد فراترکیب. مدیریت دولتی، 11(2)، 203-230.
دهدشتی شاهرخ، زهره و علی محمدی، ۱۳۹۴، شبکههای اجتماعی و تبلیغات دهانبهدهان کتبی در ارزش ویژهی برند، کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری، مازندران، موسسه علمی تحقیقاتی کومه علم آوران دانش،
دهدشتی شاهرخ، زهره، بشیرپور، مهدی. (1397). بررسی تأثیر راهبردهای کسبوکار الکترونیکی در خلق مزیت رقابتی بین شرکتهای فعال در صنعت بازیهای رایانهای. سیاستنامه علم و فناوری، 08 (4)، 82-69.
دهدشتی شاهرخ، ز. و بشیرپور، م. (1398). استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعارههای استخراجی زالتمن (زیمت). مطالعات رفتار مصرفکننده، 6(1), 149-169.
رهبرقاضی، محمودرضا، حاتمی، عباس، عباسی، امین. (1397). رابطه شبکههای اجتماعی مجازی و دگرگونی هویتهای جمعی با تأکید بر هویت دینی، ملی و مدرن. مجلس و راهبرد، 25(95)، 33-55.
زیبنده، حسین. (1397). دریافت شده در اسفند 1398، پایگاه اینترنتی خطمشی فضای مجازی، انجمن حکمرانی اینترنت IGF; (Internet Governance Forum)، سایت http://cpolicy.ir/.
سپهردوست، حمید؛ رجبی، فهیمه و باروتی، مهسا. (1394). بررسی تأثیر حکمرانی خوب بر عملکرد درآمدی نظام مالیاتی. فصلنامه علمی نظریههای کاربردی اقتصاد. 2(2): 103-126.
سهرابی، بابک؛ رئیسی وانانی، ایمان و طالبیان، مرضیه. ارائه الگویی برای تحلیل رفتار کاربران شبکههای اجتماعی با استفاده از روشهای دادهکاوی: یک شبکه اجتماعی در ایران. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی. ۱۳۹۵; ۶ (۴): ۸۳-۱۰۶.
شاکری، رؤیا؛ خانلری، امیر. (1394). درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 44، 155-170.
شرفی، شهین؛ منظری توکلی و سلاجقه و سنجر. (1398). بررسی رابطه بین عوامل مرتبط، با میزان اجرای خطمشیهای شبکههای اجتماعی مجازی در ایران با توجه به نقش میانجی مسئولیتپذیری اجتماعی. علوم اجتماعی. دانشگاه آزاد شوشتر 144-129، (1)13.
شریعتی، شهروز و سلیمانیپور، زهرا. (1394). آموزههای نظریات حکمرانی خوب برای الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت. چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ پیشرفت ایران؛ گذشته، حال، آینده، 31 اردیبهشت 1394.
شیرخانی، حسین؛ صادقی بروجردی، سعید و خاکسار، منصور. (1390). هیجانی با تعارضات سازمانی در کارکنان بانکهای شهرستان ایلام با تأکید بر تعارضات بین فردی، کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی: نایین.
شیرخدایی، میثم؛ شاهی، محبوبه؛ نجات، سهیل و محمودی نسب، سحر. (1396). بررسی تأثیر رسانههای اجتماعی بر شکلگیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3): 107-124.
صحرایی، علیرضا و محمودی نیا، امین. (1397). الگوی حکمرانی خوب: چارچوبی برای تحلیل اقتصاد سیاسی دولت هاشمی رفسنجانی (1368-1376. مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی. 8(28)، 207-228.
عیوضی، محمد رحیم، مرزبان، نازنین. (1395). بررسی مؤلفههای حکمرانی خوب از منظر امام خمینی (ره). مطالعات سیاسی جهان اسلام. 5(3): 117-138.
غلامی، رضا. (1398). الگوی ششضلعی حکمرانی ج.ا.ا در فضای مجازی، تهران: شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی، پژوهشگاه مرکز ملی فضای مجازی- گروه فقه و مطالعات اسلامی فضای مجازی.
فدایی، مهدی؛ قلی پور مقدم، فرید و غفاری، سعید. (1396). بررسی تأثیر شاخصهای حکمرانی خوب و اندازه دولت بر شاخص فساد در کشورهای گروه بریکس و ایران. چشمانداز مدیریت دولتی. 96 (32): 65-88.
فربودنیا، بابک، فرهنگی، علیاکبر، سلطانی فر، محمد. (1395). بررسی راهبردی نقش شبکههای اجتماعی مجازی بهعنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند. پژوهشهای مدیریت راهبردی 22(63)، 13-325.
فرقانی، محمدمهدی و مهاجری، ربابه. (1397). رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و تغییر در سبک زندگی جوانان. فصلنامه مطالعات رسانههای نوین. 4 (1). 259-292.
فرهنگی، علیاکبر و عباسی، حجت اله. (1397). طراحی مدل مقابله با چالشهای تروریسم رسانهای در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: مطالعه گروه داعش در شبکههای توییتر و فیسبوک). دوفصلنامه علمی - پژوهشی دین و ارتباطات. 25 (1). 129-156.
لطفی، علیاصغر. (1395). دریافت شده در بهمن 1398، سایت اینترنتی نت استارت، مدیریت کسب و کار در اینترنت، https://www.netstart.ir
محسنی زنوزی، سید جمالالدین؛ شهبازی، کیومرث و پرناک، روناک. (1393). مطالعه اثر درآمدهای نفتی بر شاخص حکمرانی خوب در کشورهای منتخب عضو اوپک. سیاستگذاری پیشرفت اقتصادی، 2 (4): 117-156..
معزی، محمد امین. (1391). استخراج مدل ذهنی مصرفکنندگان پوشاک در سطح شهر تهران با استفاده از روش ZMET. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
مؤذن، داود. (1397). شناسایی و تبیین عوامل مؤثر ببر قدرشناسی مشتریان بانکها و بررسی پیامدهای رفتاری آن با تأکید بر رویکرد بازاریابی پاسخگو، پایاننامه دکتری تخصصی، دانشگاه تهران.
موسی پور، علیمراد و سیفاللهی، سیفالله. (1396). مطالعه و بررسی جامعهشناختی نقش شبکههای اجتماعی نوین در بُعد حقوقی هویت شهروندی جوانان ایران (مطالعه موردی: دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر تبریز سال 1394). فصلنامه مطالعات جامعهشناسی شهری. 7(23)، 159-178.