عبدی, علی, شیراوند, بهناز. (1401). تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511
علی عبدی; بهناز شیراوند. "تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 66, 1401, 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511
عبدی, علی, شیراوند, بهناز. (1401). 'تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), pp. 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511
عبدی, علی, شیراوند, بهناز. تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(66): 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login