نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1401). فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(64), 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508
زکیه نجاریان; شهرام واحدی; تورج هاشمی; رحیم بدری گرگری. "فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 64, 1401, 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1401). 'فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(64), pp. 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(64): 55-83. doi: 10.22054/jep.2023.64329.3508


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login