1.

اثربخشی متن‌های توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجان‌های معرفتی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی

صفحه 7-31
زهرا چراغی خواه؛ پروین کدیور؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ مهدی عربزاده

2.

تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری)

صفحه 33-53
فاطمه امامقلی وند؛ محمد عسگری

3.

فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی

صفحه 55-83
زکیه نجاریان؛ شهرام واحدی؛ تورج هاشمی؛ رحیم بدری گرگری

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم‌ آنلاین در دانشجویان

صفحه 85-108
سیده خدیجه امیریان؛ زینب رضایی؛ سمیه حاتمی کیا؛ حسین کارشکی

5.

اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی

صفحه 109-127
کیومرث کیوان؛ همایون هارون رشیدی؛ کبری کاظمیان مقدم

6.

کیفیت رابطه معلم-دانش‌آموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردم‌نگارانه

صفحه 129-156
نرجس لاری؛ الهه حجازی؛ بهرام جوکار؛ جواد اژه ای

7.

اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی

صفحه 157-174
طاهره پژوهی؛ محمد علی نادی؛ ایلناز سجادیان

8.

نقش کمال‌گرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت‌ دانش‌آموزان: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 175-198
ساناز دهقان مروستی

9.

اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانش‌آموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران

صفحه 199-221
بهزاد شوقی؛ سمیه رباط میلی؛ بیتا نصرالهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login