امامقلی وند, فاطمه, عسگری, محمد. (1401). تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری). سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(64), 33-53. doi: 10.22054/jep.2023.69048.3674
فاطمه امامقلی وند; محمد عسگری. "تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 64, 1401, 33-53. doi: 10.22054/jep.2023.69048.3674
امامقلی وند, فاطمه, عسگری, محمد. (1401). 'تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(64), pp. 33-53. doi: 10.22054/jep.2023.69048.3674
امامقلی وند, فاطمه, عسگری, محمد. تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(64): 33-53. doi: 10.22054/jep.2023.69048.3674


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login