قاسم, مرضیه, بلیاد, محمدرضا. (1401). تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), 77-109. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218
مرضیه قاسم; محمدرضا بلیاد. "تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 66, 1401, 77-109. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218
قاسم, مرضیه, بلیاد, محمدرضا. (1401). 'تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), pp. 77-109. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218
قاسم, مرضیه, بلیاد, محمدرضا. تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(66): 77-109. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login