دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,203
تعداد مقالات17,958
تعداد مشاهده مقاله55,161,582
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,875,395
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
طیبه اکبری پویانی; علی ستاری; سید یاسر حکیمی. "شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 13, 1401, 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). 'شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), pp. 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 4(13): 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352


login