دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها1,801
تعداد مقالات14,275
تعداد مشاهده مقاله30,718,630
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,223,325

1.

الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصه‌گویی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی

اصغر کرمی؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ مریم صفرنواده

2.

شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب

فرهاد شفیع پورمطلق؛ هانیه ملکی

3.

تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفه‌ای آنان

ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند؛ سعیده افضلی

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی

صابره بذرافشان؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

5.

طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانش‌آموز ADHD

اشرف اصیلیان؛ حسین مومنی مهموئی؛ علی اکبر عجم

6.

شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی

طیبه اکبری پویانی؛ علی ستاری؛ سید یاسر حکیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login