دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,674
تعداد مشاهده مقاله54,126,380
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,389,004

1.

الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصه‌گویی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی

صفحه 6-38
اصغر کرمی؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ مریم صفرنواده

2.

شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب

صفحه 40-71
فرهاد شفیع پورمطلق؛ هانیه ملکی

3.

تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفه‌ای آنان

صفحه 72-104
ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند؛ سعیده افضلی

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی

صفحه 106-139
صابره بذرافشان؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

5.

طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانش‌آموز ADHD

صفحه 140-173
اشرف اصیلیان؛ حسین مومنی مهموئی؛ علی اکبر عجم

6.

شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی

صفحه 174-213
طیبه اکبری پویانی؛ علی ستاری؛ سید یاسر حکیمی


login