تعداد نشریات | 56 |
تعداد شمارهها | 1,801 |
تعداد مقالات | 14,275 |
تعداد مشاهده مقاله | 30,718,630 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 19,223,325 |
1. | الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصهگویی برای دانشآموزان دوره اول ابتدایی | |
اصغر کرمی؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ مریم صفرنواده | ||
2. | شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب | |
فرهاد شفیع پورمطلق؛ هانیه ملکی | ||
3. | تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان | |
ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند؛ سعیده افضلی | ||
4. | طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی | |
صابره بذرافشان؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور | ||
5. | طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD | |
اشرف اصیلیان؛ حسین مومنی مهموئی؛ علی اکبر عجم | ||
6. | شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی | |
طیبه اکبری پویانی؛ علی ستاری؛ سید یاسر حکیمی | ||