1.

الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصه‌گویی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی

صفحه 6-38
اصغر کرمی؛ مرتضی سمیعی زفرقندی؛ مریم صفرنواده

2.

شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب

صفحه 40-71
فرهاد شفیع پورمطلق؛ هانیه ملکی

3.

تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفه‌ای آنان

صفحه 72-104
ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند؛ سعیده افضلی

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی آماده سازی دانشجو معلمان دانش آموزان با نیاز ویژه بر مبنای رویکرد شایستگی

صفحه 106-139
صابره بذرافشان؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

5.

طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانش‌آموز ADHD

صفحه 140-173
اشرف اصیلیان؛ حسین مومنی مهموئی؛ علی اکبر عجم

6.

شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی

صفحه 174-213
طیبه اکبری پویانی؛ علی ستاری؛ سید یاسر حکیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login