کاظمی, مهدی, جمشیدی, محمدجواد, احمدی سیدآبادی, سمیه. (1393). اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), 87-103.
مهدی کاظمی; محمدجواد جمشیدی; سمیه احمدی سیدآبادی. "اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 9, 1393, 87-103.
کاظمی, مهدی, جمشیدی, محمدجواد, احمدی سیدآبادی, سمیه. (1393). 'اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), pp. 87-103.
کاظمی, مهدی, جمشیدی, محمدجواد, احمدی سیدآبادی, سمیه. اولویت ‌بندی استراتژی ‌های جبران خدمات شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(9): 87-103.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login